3 клас

Панядзелак 25.05.2020

 

Вучэ

бны прад

мет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае чытанне

Праверка навыку чытання

   

чытаць кнігі

 

9.25-10.10

Нямецкая мова

Jahreszeiten

c. 125-127

с. 110 пр. 7 (пісьмова)

РС с.105-106, пр.1,2,3

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

10.25-11.10

Музыка

         

11.25-12.10

Матэматыка

Паўтарэнне .Рашэнне задач на вылічэнне часу

 

рабочы сшытак 

урок 127,128

р.сш.урок 128

паўтарыць адзінкі часу

12.25-13.10

Ф.к. і зд.

         

13.20-14.05

Факультатыў

         

Аўторак 26.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Лит.чтение

Проверка навыка чтения

       

9.25-10.10

Ням.мова

Jahreszeiten

c. 125-127

с. 113, пр. 10,чытаць, перавесці, незнаёмыя  словы вывучыць і запісаць у слоўнік

с. 116 пр. 2а ,словы вывучыць і запісаць у слоўнік, b (пісьмова)

РС с.107

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

10.25-11.10

Матэматыка

Рашэнне задач 

Рабочы сшытак 

ургк.129,130

   

Паўтарыць адзінкі масы

11.25-12.10

Русский язык

Приставка и предлог

Рабочая тетрадь с 86-88

   

Повторить части речи

12.25-13.10

Выяўленчае мастацтва

         

Серада 27.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Матэматыка

Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе

Рабочы сшытак 

урок 130-131

р.сш.урок 130-131

паўтарыць адзенкі даўжыні

 

9.25-10.10

Русский язык

Повторение

рабочая тетрадь

р.т.упр.231-219

упр.219 повторить синонимы ,антонимы

 

10.25-11.10

Ф.к.і зд.

         

11.25-12.10

Бел.мова

паўтарэнне.тэкст

р.сш.

р.сш.с.3-11

пр.3-9  ( р.сш.)паўтарыць рпавілы тэкст і рпыметы тэксту

 

12.25-13.10

Лит.чтение

итоговый контроль

   

вести читательские дневники летом

 

Чацвер 28.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае

чытанне

Абагульняючае паўтарэнне

   

Завесці дзённікі чытача на лета

 

9.25-10.10

Матэматыка

         

10.25-11.10

Ням.мова

Jahreszeiten

c. 125-127

РС с.108-109 

РС с.110-113                               

 

11.25-12.10

Бел.мова

Паутарэнне

р.сш.

р.сшпр.13-19 с.31-32.

   

12.25-13.10

Кл.г.

         

Пятніца 29.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Чал.і свет

абагульняючае паўтарэнне.

віктарына

       

9.25-10.10

Русский язык

Обобщающее повторение

       

10.25-11.10

А.б.ж.

         

11.25-12.10

праца

         

12.25-13.10

Ф.к.і зд.

         

Панядзелак 18.05.2020

 

Вучэ

бны прад

мет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае чытанне

Н.Гілевіч”Сябры ў паходзе

с.100-102

Адказваць на пытанні, выразнае чытанне верша

Выразна прачытаць верш

19.05

на вайбер

9.25-10.10

Нямецкая мова

Jahreszeiten

c. 125-127

c. 102. пр.5a,b 

c. 101. пр.4a

 РС c.104 пр.5,6,7

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

10.25-11.10

Музыка

         

11.25-12.10

Матэматыка

Адзінкі часу, секунда

с.120-121

№1,2

№4(выразы)дзеянні пад выразамі

№5-задача, 2 спосабы

№7

с.121№1.2

на вайбер

12.25-13.10

Ф.к. і зд.

         

13.20-14.05

Факультатыў

         

Аўторак 19.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Лит.чтение

Ю.Дмитриев ”Птица и змея”. ”Вертишейка)

с.125-129

Выполнить все задания в конце текстов

описание птицы, ответить на вопросы

19.05

на вайбер

9.25-10.10

Ням.мова

Jahreszeiten

c. 125-127

c. 103. пр.d, 6a. b 

РС c.105 пр.1,2

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

10.25-11.10

Матэматыка

Кантрольная работа № 4

 

Рабочы сшытак для кантрольных і самастойных работ

кантрольная работа №4(любы варыянт)

19.05

на вайбер

11.25-12.10

Русский язык

Изменение глаголов прошедшего времени

с.119-122

с.120-правило

203( письменно)

упр.205(у)

упр.206(письменно)

упр.207

с.120 правило

19.05 

на вайбер

12.25-13.10

Выяўленчае  мастацтва

         

Серада 20.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Матэматыка

Адзінкі часу

урок127

с.122-123

с.1.2(п)

№6( выразы)

№7,8

с.123№ 1.2

20.05

на вайбер

9.25-10.10

Русский язык

Не с глаголами

с.123-126

с.123-правило

упр.208,209(письменно)

упр.126( знать ответы на контрольные вопросы)

 

10.25-11.10

Ф.к.і зд.

         

11.25-12.10

Бел.мова

паўтарэнне.Тэст, сказ

с.127-130

пр.223,225(вусна)

пр.227

пр.229

на вайбер

12.25-13.10

Лит.чтение

         

Чацвер 21.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае

чытанне

М.Маляўка”Будзем біць рэкорды”

с.103-104

На пытанні, выразна чытаць

Выразнае чытанне

25.05

на вайбер

9.25-10.10

Матэматыка

адзінкі часу

урок 128, 129

с.124-№1, 4

с.127№5

с.126№4(выразы, вылічэнні слупком пад выразамі)

№1.2.с.127

21.05

на вайбер

10.25-11.10

Ням.мова

Jahreszeiten

c. 125-127

с. 106, пр. 2а, вывучыць словы і запісаць у слоўнік 

с. 108, пр. 4а (пісьмова)

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

11.25-12.10

Бел.мова

паўтарэнне

с.132-135

пр.236.238.239 (пісьмова)

пр.240

на вайбер

12.25-13.10

Кл.г.

         

Пятніца 22.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Чал.і свет

         

9.25-10.10

Русский язык

предгог

с.126-132

упр.2209 устно

упр.221,215

упр.224 с. 133 контрольные вопросы

на вайбер

10.25-11.10

А.б.ж.

дзеянні пры траўмах

       

11.25-12.10

праца

         

12.25-13.10

Ф.к.і зд.

         

Панядзелак 11.05.2020

 

Вучэ

бны прад

мет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-

9.15

Літаратурнае чытан

не

Б.Сачанка

”Хлеб”

Б.Сачанка “Хлеб”

Адказаць на пытанні выбарачны пераказ”Учынак маленьага хлапчыка”

Чытаць апавяданне, выбарачны пераказ,адказы на пытанні

13.05да 14.00

на вайбер

9.25-

10.10

Нямецкая мова

Jahreszeiten

c. 96, c. 125-127

c. 87. пр.b, c

Намаляваць любімую пару года і падпісаць

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

10.25-

11.10

Музы

ка

         

11.25-

12.10

Матэ

маты

ка

Дзяленне трохзначнага ліку на адназначны з астаткам

урок 122

№1(дзяленне вуглом)

№2выразы)вылічэн

ні пад выразамі;

№3(уставіць прапушчаныя лікі)

№5 (скласці і рашыць задачу)

№6( задача)

с 113 № 1.2(задача з паясненнем)

11.05 да 17.00

на вайбер

12.25- 13.10

Ф.к. і зд.

         

13.20- 14.05

Факу

льта

тыў

         

Аўторак 12.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-

9.15

Лит.чтение

Ю. Дмитриев “Белый медведь”

с.119-122

Выполнить все задания в конце рассказа

Чтение рассказа и подготовить познавательную информацию о белых медведях из интернета

12.05

на вайбер

9.25-10.10

Ням.мова

Jahreszeiten

c. 125-127

   

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

10.25-11.10

Матэматыка

Рашэнне задач  на сустрэчны рух(знаходжанне адлегласці)

урок 124 ( разгледзець узор рашэння задачы у табліцы)

1)№1 ( рашыць па дзеяннях, з тлумачэннем)

2)№2( дзяленне вуглом)

3)№4( рашыць слупком)

4)№6 ( начарці ломаную)

5)№3 

с.117 №1( па дзеяннях)№2( задача з паясненнем)

12.05

на вайбер

11.25-

12.10

Русский язык

Изменение глаголов по числам

с.106-112выучить правило на с.107

1)упр.181(по условию) письменно

2)упр.184( записать ответ на вопрос)письменно

3)упр.189 ( поусловию)-письменно

на выбор упр.186,191-письменно

12.05 на вайбер

12.25-

13.10

Выяўленчае  мастацтва

         

Серада 13.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-

9.15

Матэматыка

Задачы на сустрэчны рух(знаходжанне адлегласці)

урок125(запомніць

скорасць збліжэння)

( узор рашэння задачы ў табліцы, паясненні(скорасць збліжэння ; адлегласць паміж гарадамі)

1)№1( з тлумачэннямі)

2)задача ( па дзеяннях)

3)№4( выразы, вылічэнні пад выразамі)

4)№5,№6

с.109 №1,2

13.05

да 13.00 на вайбер

9.25-

10.10

Русский язык

Изменение глаголов по временам( обозначаем так

н.вр.;пр.вр.; б.вр;)

с.112-116

изучить правило с.114

упр.192(устно)

упр.193( по образцу)

упр.194( по образцу)

упр.195( поусловию упражнения)

с.114( правило) запомнить формы глагола;

упр.196 

13.05 до 13.00

на вайбер

10.25-11.10

Ф.к.і зд.

         

11.25-

12.10

Бел.мова

Правапіс не з дзеясловамі 

с.119-125

правіла с. 119

пр.209(па ўзоры)

пр.210 на выбар 

пр.212

пр.217

13.05

на вайбер

12.25-13.10

Лит. чтение

Б.Житков “Как слон спас хозяина от тигра”,”Слон”,

с.122-125

1.ответить на вопрпосы;

2.пересказать рассказ по плану

Б.Житков “Как слон спас хозяина от тигра”- пересказать

19.05

на видео и на вайбер

Чацвер 14.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-

9.15

Літаратурнае

чытанне

В.Шымук “Канікулы”

 

Выразнае чытанне, адказы на пытанні;

Вывучыць верш на памяць

19.05 

відэа на вайбер

9.25-

10.10

Матэматыка

Замацаванне

урок 123

с.114-115

1)№1 (3 прыклады верхняя строчка)

2)№2(усе)

3)№3( 1 слупок)

4)№4( ураўненні)

5)№7(1 слупок)

6)№8 ( задача)

с.115 №1,2

18.05

на вайбер

10.25-

11.10

Ням.мова

Jahreszeiten

c. 125-127

   

Viber 375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru

11.25-

12.10

Бел.мова

         

12.25-

13.10

Кл.г.

         

Пятніца 15.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30- 9.15

Чал. і свет

Нервовая сістэма 

с.124-127

адказваць на пытанні

с.127 на пытанні

21.05 

на вайбер

9.25-10.10

Русский язык

Изменение глаголов по временам

с.116-118

упр.197 ( по условию)

упр.199 ( записать в 2 столбика)

н.вр.                 пр.вр.

упр.200  ( по условию)

упр.201

на вайбер

 18.05

10.25-11.10

А.б.ж.

прафілактыка траўматыз

му

       

11.25-12.10

праца

         

12.25-13.10

Ф.к.і зд.

         

 

Панядзелак 04.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае чытанне

А.Махнач “Юныя абаронцы”

А.Махнач “Юныя абаронцы”

прачытаць ,выканаць усе заданні, адказаць на пытанні

выбарачны нераказ пра пагранічніка Бабронка

06.05 

на вайбер

9.25-10.10

Нямецкая мова

Das können die Tiere machen

c. 94-95

с. 86-87

РС, с. 97-98

Viber +375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru 

10.25-11.10

Музыка

         

11.25-12.10

Матэматыка

рашэнне задач на сустрэчны рух

урок 118

1)№1 задача

2№3 ( рашыць вуглом)

3)задача №2

4)№6 9ураўненні) верхняя строчка

сторонка 107 №1.2

04.05 на вайбер

12.25-13.10

Ф.к. і зд.

         

13.20-14.05

Факультатыў

         

14.15-15.00

           

Аўторак 05.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Лит. чтение

Г.Снегирёв ”Отважный пингвинёнок”. Пингвины.

с.110-113

1)прочитать тексты;

2) ответить на вопросы;

3) пересказ текста о пингвинах

Подготовить   интересное сообщение о пингвинах  из энциклопедии или интернета

на вайбер 

9.25-10.10

Ням.мова

Das können die Tiere machen

c. 94-95

c. 84-85

c. 88,пр.  7a, навучыцца чытаць, перавесці, адказаць на пытанні перад тэкстам

Viber +375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru 

10.25-11.10

Матэматыка

Рашэнне задач на сустрэчны рух

урок 119

1)№1( зпаясненнем)

№3(вуглом)

№4( па дзеяннях ,вылічэнні пад выразамі)

№7 задача

с.107№1,2  (вылічэнні ў выразах пад выразамі слупком)

на вайбер

11.25-12.10

Русский 

язык

Изменение имён прилагательных по родам и числам

с.95-98

упр.164

упр.165,166(устно), письменно пр.168 по образцу

упр.171 по условию упражнения

упр.172,правила

на вайбер

12.25-13.10

Выяўленчае  мастацтва

         

Серада 06.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Матэматыка

Дзяленне віду 328:4

с.108-109

1)вуглом,

2)№2(вуглом)

3)№4 выразы;

4)№5задача ( 2 спосабы)

№1,2 с.109

06.05

на вайбер

9.25-10.10

Русский язык

Сочинение по серии картинок 

упр.174

написать сочинение 

подчеркнуть имена прилагательные в этом сочинении

07.05

на вайбер

10.25-11.10

Ф.к.і зд.

         

11.25-12.10

Бел.мова

Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах

с.111-115

пр.195( вусна)

пр.196( вусна)-запомніць пытанні , суфіксы, канчаткі

пр.197( пісьмова)

пр.198( пісьмова)

пр.200

на вайбер

06.05

12.25-13.10

Лит. чтение

С.Сахаров”Как краб кита из беды выручил”, “Киты”

с.114-118

Выполнить все задания после текстов

Чтение по ролям сказки,

11.05.

на вайбер

13.20-14.05

           

14.15-15.00

           

Чацвер 07.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літарату

рнае

чытанне

І.Муравейка “на вайне і не такое бывае”

І.Муравейка “на вайне і не такое бывае”

Адказаць на пытанні

падрабязны пераказ 

тэксту

І.Муравейка “на вайне і не такое бывае”-падрабязны пераказ

10.05

на вайбер

9.25-10.10

Матэма

тыка

Пісьмовае дзяленне віду 138:3

Урок 121

1)№1( вуглом)

2)№2( уставіць лік)

3)№3(выразы)

4)№6(задача) 1 спосабам

с.111№1,2

на вайбер

08.05

10.25-11.10

Ням.

мова

Das können die Tiere machen

c. 94-95

c. 90,пр.  9a, навучыцца чытаць, перавесці,пр.b дапоўніць сказы

РС с.101-102

Viber +375298954263

E-mail luka-zoya@yandex.ru 

11.25-12.10

Бел.

мова

         

12.25-13.10

Кл.г.

         

Пятніца 08.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Чал.

І свет

Дыханне

с.115-119

запомніць органы дыхання;

гігіена дыхання

прачытаць артыкул, адказаць на пытанні с.119

14.05

на вайбер

9.25-10.10

Русский

язык

Глагол как часть речи

Глагол как часть речи, выучить правило

1)упр.178- письменно

2)упр.179-письменно

упр.180 ( подчеркнуть главные члены предложения)-выучить провило

11.05

на вайбер

10.25-11.10

А.б.ж.

         

11.25-12.10

праца

         

12.25-13.10

Ф.к.і зд.

         

 


Серада 29.04.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Матэма

тыка

Пісьмовае дзяленне віду  546:3

Урок 116

С.100-101

Узор рашэння    ў табліцы( абавязкова запомніць тэрміны  ў жоўтай рамачцы)

1)№1( дзяленне вуглом)

2)№2 ураўненні,

№3-задача

№ 1  слупком і вуглом

№2( па дзеяннях,

На вайбер

29.04 да 17.00

9.25-10.10

Русский

язык

Тема: Имя прилагательное

Стр .82--88

1)выучитьОбязательно правило на стр.82-83,

2)упр.150(по образцу)-письменно;

3)упр.151( выборочно) письменно;

4)упр.153( устно)

5 упр.154( письменно)

упр.156(письменно) ,правила( на вайбер)

30.04

До 17.00

10.25-11.10

Ф.к.і зд.

Пастраенні ў 2 шарэнгі, чаўночны бег, нахілы ўперад)

 

 

 

 

11.25-12.10

Бел.мова

Адзіночны і множны

Лік дзеясловаў

Адзіночны і множны

лік дзеясловаў

 

Пр.176-183

Вывучыць правіла( с.101)

1)Пр.176( вусна)

2)Пр.177( пісьмова 1 частку) над дзеясловам пішам лік;

3)пр.179 ( па ўзору) пісьмова;

д/з паўтарыць правілы пра прыметнік

Рабочы сшытак пр.33-35) пісьмова

29.04

 на вайбер

12.25-13.10

Лит.

чтение

Тема В.Суслов “Кто сильнее?”, Э.Быстрицкая “Как люди изобрели деньги?”

 

 

Тема В.Суслов “Кто сильнее?”

Э.Быстрицкая “Как люди изобрели деньги?”

 

Выразительное чтение текста В.Суслов “Кто сильнее?”

2) ответы на вопросы

2) Э.Быстрицкая “Как люди изобрели деньги?”

 

2) Э.Быстрицкая “Как люди изобрели деньги?”

( выборочный пересказ, как люди изобрели деньги)

До 05.05.

Пересказ записать и сбросить на вайбер

Чацвер 30.04.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае

чытанне

М.Пазнякоў”Помнік герою”

М.Даніленка”Ордэн”

М.Пазнякоў”Помнік герою”,

М.Даніленка”Ордэн”

1) лексічная работа з незразумелымі словамі;

2) адказы на пытанні;

3) адпрацоўка выразнага чытання  

2) вучыцца выразна чытаць апавяданне па асобах  і верш

04.05 На вайбер

9.25-10.10

Матэматыка

Пісьмовае дзяленне

трохзначнага ліку на адназначны

Урок 117с.

С.102-103

Р.сш.с.112

1)№1( дзяленне вуглом)

2)№2 (выразы па дзеяннях,вылічэнні пад выразамі слупком 2 выразы)-( верхняя строчка)

3) №3  3 ураўненні - (верхняя строчка)

4) №8 задача

№ 1, 2   с.103

30.04

на вайбер

10.25-11.10

Ням.

мова

Das können die Tiere machen

c. 94-95

c. 82-83, пр. 1а, b, с.84, пр.2а

c. 82, пр. b (пісьмова)

15.00

E-mail luka-zoya@yandex.ru

Viber +375298954263

11.25-12.10

Бел.

мова

Змяненне дзеяслова

па часах

Змяненне дзеясловаў

па часах с.105-107

Для замацавання:

1) вывучыць правілас.105

2) пр.184(вусна)

3) пр.186  (пісьмова) па ўзору;

4 пр.187(пісьмова )

Пр.189

Вывучыць правіла

05.05

вайбер

12.25-13.10

Кл.г.

   

 

   

Пятніца 01.05.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Чал.

І свет

Крывазва

рот.дыханне

с.111-119

1)умець назваць органы кравазвароту.:

2)назваць органы дыхання;

3)адказваць на пытанні.

07.05

на вайбер

9.25-10.10

Русский

язык

Роль имени прилагательного в речи

Упр.157-161

1) упр.157 (устно)

2) упр.158 (письменно) по образцу

3) упр.159(устно)

4) упр.160 (письменно),подчеркнуть имена прилагательные волнистой линией

Д/з

упр.161

04.05.

на вайбер

10.25-11.10

А.б.ж.

         

11.25-12.10

праца

         

12.25-13.10

Ф.к.і зд.

         

Панядзелак 20.04.2020

 

Вучэ

бны прад

мет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае чытанне

Тэма :  М Даніленка “Маленькі фермер”.З.Марозаў “Тата ў Ромы -аграном”

М Даніленка “Маленькі фермер”.З.Марозаў “Тата ў Ромы -аграном”

Прачытайце твор М. Даніленка “Маленькі фермер”. некалькі разоў,  адкажыце на пытанні.

Для пераказу перачытаць твор яшчэ раз

План для пераказу

1)Пераезд Максімкавай сям’і ў Росіцу.

2)Братава школа і вялікая ферма.

3)Як працавала сям’я.?

4) Хто такі фермер?

5) На верандзе Максімкавага дома.

З.Марозаў “Тата ў Ромы -аграном”

а) выразнае чытанне верша па асобах

д/з

на выбар:

1) пераказ апавядання М Даніленка “Маленькі фермер” блізка да тэксту;

2) З.Марозаў “Тата ў Ромы -аграном”

выразнае чытанне верш( на вайбер, запісаць на відэа)

23.04.

Да 10.00

9.25-10.10

Нямецкая мова

Tiere im Zoo

Вывучыць словы, множны лік назоўнікаў

С. 75, пр.3а, b(пісьмова),

Намаляваць жывёл у сваім заапарку, падпісаць іх.

РС с. 90-91

16.00

10.25-11.10

Музыка

 

 

 

 

 

11.25-12.10

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае множанне трохзначнага ліку на адназначны( віду 326*3,123*5 )

Мэта : навучыцца пісьмоваму множанню трохзначнага ліку на адназначны

( віду 326*3,123*5 )

Урок 109,110

.Тлумачэнне новай тэмы

Узор множання   слупком( глядзі   с.86, 88

у жоўтай рамачцы)

 

Для самастойнай работы:

С.86   (№2),  88( №2)- рашыць слупком;

 Рабочы сшытак  ( Зялёны) с.104,105( абавязкова №1)

2.Для замацавання:

С.89№5 –саставіць выразы , запісаць у строчку, калі адчуваеш цяжакасці вылічэнні рабі слупком;

С.86 (№3)- запісаць выразы адразу ў строчку, а затым хто адчувае цяжкасці вылічэнні слупком пад выразамі).

Заданні №5,№3  можна выканаць на выбар .

3 . Рашыць задачы с.87 №5, с.89  №6 ( на выбар)

 4.У рабочым сшытку  с.104, 105 заданні   (№2-4)па жаданню

Д/зСшытак  для самастойных работ с.42( варыянт 1)( пераслаць на вайбер)

 

21.04

Да 17.00

12.25-13.10

Ф.к. і зд.

Гутарка па правілах бяспечных паводзін, па З.Л.Ж.

 

 

Захоўваць правілы і нормы здаровага ладу жыцця

22.04

13.20-14.05

Факультатыў

Вытокі  роднай мовы”Што любіць сябар?”

Занятак 27 с.56-57

Прачытаць  тэкст “Сябры” А.Якімовіча

В.Ткачоў “Пісьмо”

 Намаляваць свайго сябра ( пераслаць на вайбер)

27.04

 

Аўторак 21.04.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Лит .

чтение

Тема : Поэтические миниатюры . Т.Белозёров «Стихи», Г.Новицкая « Стихи»( с.97-100)

Проверь себя (с.100-102)

: Поэтические миниатюры . Т.Белозёров «Стихи», Г.Новицкая « Стихи»(с.97-100)

Проверь себя  (с.100-102)

Д/з Попробуй сочинить свою поэтическую миниатюру смотри задание №4 на с.99  и запиши его на листочке, или задание № 5 на с. 99;

Выучить наизусть 1 из миниатюр

2) по желанию можно нарисовать рисунок к любому понравившемуся стихотворению.(записать на видео переслать на вайбер)

22.04 17.00

9.25-10.10

Ням.мова

Tiere im Zoo

Вывучыць словы, множны лік назоўнікаў

С. 76, пр. b (вусна), с.76, пр. 5(праслухаць верш, навучыцца чытаць, перавесці), с.77, пр. 7адказаць на пытанні вусна, РС. с. 92

С. 76, пр.6, с.77, пр.8а

16.00

10.25-11.10

Матэматыка

Рашэнне  задач на знаходжанне  чацвёртага прапарцыянальнага

 

( гл  урок 112,113)

 

1.Тлумачэнне новай тэмы ( гл  урок 112,113)

Задача ў рамачцы

Колькасць радысак у пучку

(:)

Колькасць пучкоў(талерак)

(:)

Колькасць усіх радысак

(*)

6

3п

аднолькавае

9

?т.

-Аб чым задача?

-Колькі радыскі ў 1 пучку?

-Колькі такіх пучкоў купілі?

-Ці аднолькавая колькасць  радысак?

-Колькі радысак разлажылі на талеркі?

-Што пытаецца ў задачы?

-Ці можам адразу адказаць на пытанне?  Чаму?

-Даведайся адразу колькаскь усіх радысак.  Якім дзеяннем?(* )

-Затым даведайся колькасць талерак, Якім дзеяннем?(  гл. Схему)

2. Замацаванне

Работа над задачай №1( глядзі табліцу)

_ Аб чым задача?

-Колькі кускоў тканіны купілі?

-Якія яны?( гл.схему)

-Колькі рубашак сшылі з 1 куска?Колькі метраў пайшло на рубашку?

-Колькі метраў пайшло на 1 касцюм?

-Што пытаецца ў задачы?

Ці зможам адразу адказаць на пытанне? Чаму?

(падсказка) _Даведайся адразу колькі метраў тканіны ў кожным куску, Якім дзеяннем?( гл. Схему папярэдняй задачы)

А цяпер даведайся колькасць касцюмаў. Успомні ,якім дзеяннем,( гл. Схему папярэдняй задачы)

Запішы рашэнне.

3.Рашы задачу№3  ў рабочым друкаваным сшытку (урок 112,с.107)

1) с.93 №3 ( вылічэнні зрабіць слупком), 3і 4 прыклад помні, адзінкі пішу пад адзінкамі.

2)  работа над выразамі №3 ( 2 выраз).Усе вылічэнні рабіць слупком пад выразамі;

3) №4 рашы ўраўненні (верхнюю строчку)

 

Д/з     с.93 №1 ( па дзеяннях, вылічэнні слупком),№2 ( па жаданню)( адправіць на вайбер)

 

21.04

17.00

11.25-12.10

Русский

язык

Число имён существительных

Прочитай и заучи наи

зусть правило на   с. 66, 67)

1)Упр. 117( выполняем по образцу) письменно

2)Упр.119.( по образцу ,письменно)

  Д/з      Упр.121, выучить правила наизусть.

Выполни тест:

Распредели по группам( запиши номера)1)цветение,2)костёр;3)механизм;4)здания;5)сокравища;.6)мыло;

7)кусочки; 8)воздух; 9)прогулки; 10) дети.

Единственное число :___,___,___,___,_______________________

 Множественное число:__,___,___,__,____,____________________

Упр.121, выучить правила наизусть.

 

12.25-13.10

Выяўленчае  мастацтва

Нарысаваць

“Казачны замак”

 

 

Нарысаваць

“Казачны замак”

 

Серада 22.04.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Матэматыка

Рашэнне задач на знаходжанне чацвёртага

прапарцыянальнага

Урок 113

С.94-95

Узор рашэння  задачы ў табліцы;

1)№1,задача з?(с.95)-рашыць

2)№3( слупкок)

3)№4( слупком)

4)№5( ураўненні)

№ 1( вылічэнні пад выразам. Слупком)

№2( па дзеяннях, можна скласці выраз)

22.04 да 17.00

9.25-10.10

Русский

язык

Тема   Род имён существительных

Цели : запомнить , что имя мена существительные бывают м.р,ж.р.,Среднего рода( в беларусском языке- ніякі род)

 

 

Стр .68-74

 

1)выучитьОбязательно правило на стр.69,70,

Обозначаем род так ( м. р;  ж .р ;  ср .р.)

упр.124(устно).

125(устно), 127(письменно),

128(письменно).131(устно)

 

упр.135(письменно) ,правила( на вайбер)

рабочая тетрадь упр.184

22.04

До 17.00

10.25-11.10

Ф.к.і зд.

Пастраенні ў 2 шарэнгі, чаўночны бег

 

 

 

 

11.25-12.10

Бел.мова

прыметнік

 

Пр.162

(пісьмова)

рабочы сшытак 1)пр.27 ,28   .29 ст.80 (пісьмова)

 

 

Паўтарыць правілы на ст.79,83,91.

1)      Помні, што прыметнік –часціна мовы,

А) абазначае прымету прадмета:

Б)  адказвае на пытанні   які? Якая? Якое? Якія?

 В)   падкрэсліваем хвалістай рыскай;

Г)змяняецца па родах, ліках;

Д) у прыметнікаў множнага ліку род не вызначаем.

 

д

д/з паўтарыць правілы пра прыметнік

Рабочы сшытак пр.33-35) пісьмова

 

22.04

12.25-13.10

Лит.

чтение

Тема Внеклассное чтение   Книги о животных

 

 

 

Прочитать книги о животных, можно брать из журналов,

Отобразить всё в читательском дневнике,

можно сочинить свой рассказ о своём любимом животном, нарисовать рисунок.

( на вайбер)

22.04

 

Чацвер 23.04.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае

чытанне

І.Муравейка “Паўлік- будаўнік”  , Э Агняцвет “Буду настаўнікам”

.Муравейка “Паўлік- будаўнік”  , Э Агняцвет “Буду настаўнікам”

умець адказаць на ўсе пытанні; 

2)вучыцца выразна чытаць апавяданне па асобах

па жаданню верш вывучыць на памяць; ( на вайбер) відэа

23.04

9.25-10.10

Матэматыка

Вуснае дзяленне  трохзначнага ліку на адназначны

Урок 114с.96-97

1)Узор выканання( у рамачцы)

2)№2( распісаць так:6+9+12):3=6:3+9:3+12:3=

3)№2(пісьмова)

4)№4 ( 1 слупок ) на выбар

5)№4( 2 слупок) па дзеяннях

6)№6 задача ( па дзеяннях)

№ 1, 2 ( на вайбер)

23.04

10.25-11.10

Ням.мова

Tiere im Zoo

Вывучыць словы, множны лік назоўнікаў

С.78, пр9а, (праслухаць, прачытаць, выканаць заданне), с.79, пр. b, 10

РС.с.93

16.00

11.25-12.10

Бел.мова

ДЗЕЯСЛОЎ.ЯК ЧАСЦІНА МОВЫ

 

С.96-100( падручнік)

Правіла ст.96( вывучыць)

Пр.166

Для замацавання:

1)пр.166,167( вусна)

2)168( пісьмова)

3)пр.172 (пісьмова)

4) рабочы сшытак( пр.36,37,38, 39)

 

Пр.175( пісьмова), Правіла завучыць

На вайбер

 

12.25-13.10

Кл.г.

 

 

 

 

 

 

Пятніца 24.04.2020

 

Вучэбны прадмет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Чал.

І свет

Апора цела і рух

С.107-111

Прачытаць артыкул, адказваць на пытанні ў канцы параграфа

С.107-111

Адказаць на пытанні  ( на вайбер)

Да 30.04

9.25-10.10

Русский

язык

Мягкий знак

На конце имён существительных

После шипящих

с.74-78

1) 75 выучить правило

2)упр.137 ( письменно в 2 столбика)

3)упр.139 ( письменно)

4) упр.128( письменно)

5

Выучить правило

С.75:

Упр.140 ( письменно) упр.188(рабочая тетрадь)

27.04

10.25-11.10

А.б.ж.

 

Меры  першай дапамогі пры  абмаражэнні і пераахалоджванні

 

 

 

 

11.25-12.10

праца

Мадэляванне вырабаў з таніны

 

 

 

 

12.25-13.10

Ф.к.і зд.

Практыка ванні з мячамі

 

 

Выконваць комплекс ранішняй зарадкі

 

 

Субота 25.04.2020 (за панядзелак)

 

Вучэ

бны прад

мет

Тэма ўрока

Вучэбныя матэрыялы

Заданні для самастойнай работы

Праверачнае заданне (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)

Час прадстаўлення задання настаўніку

8.30-9.15

Літаратурнае чытанне

У .Ліпскі “Медсястра”

У.Ліпскі “Медсястра”

1)прачытаць твор;

2) адказваць на пытанні;

3) выбарачначны пераказ пра жыццё бабулі

выбарачны пераказ пра жыццё бабулі

14.00

відэа на вайбер+375298040926

9.25-10.10

Нямецкая мова

Tiere im Zoo

с. 94-95

с. 81, пр. 11-13а

РС с.94-95

13.30

E-mail  luka-zoya@yandex.ru

viber +375298954263

10.25-11.10

Музыка

         

11.25-12.10

Матэматыка

Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны віду(936:3)

Дзяленне віду 936:3 вуглом

1)тлумачэнне (ссылка на відэа);

2)№1(вуглом)

3)№2( выразы , вылічэнні слупком)

4)№4 задача па схеме.

с.99 №1 (вуглом), ?2 па дзеяннях

вайбер+375298040926

12.25-13.10

Ф.к. і зд.

Страявыя практыкаванні, перастраенні, чаўночны бег

       

13.20-14.05

Факультатыў

         

14.15-15.00